tirsdag 21. april 2009

aaanger

det eeeeeer så utrolig mye jeg angrer på. men det jeg tenker mest på er egentlig skole og sånt (haha, det var noe nytt). jeg angrer egentlig ganske mye på at jeg ikke byttet skole etter første. eller at jeg begynte på drama i det hele tatt. første året var egentlig ganske greit, men nå angrer jeg. det eer så mye, og masse timer og sånn, og nå begynner jeg i tillegg å bli ganske lei dramafagene. såå, det er jo gøy, haha. for en liten stund siden tenkte jeg at jeg skulle ønske at jeg faktisk bestemte meg for å bytte til danselinjen på langhaugen, som jeg vurderte ganske sterkt! for da hadde jeg hvertfall hatt fag som var gøy. det var jo det som var meningen når jeg begynte på drama, men nå er jeg så lei drama at det hadde vært ten times better å gå på dans. meen, ja. nå skulle jeg egentlig nesten ønske jeg byttet til allmenn. allmenn, what the fuck?! men ja, det er sant. foor, da hadde jeg ikke hatt såå mange timer. hadde jeg gått på garnes hadde jeg i tillegg hatt driitkorte dager, og klaget på å være lenge på skolen når jeg sluttet klokken halv to, liksom. ja, for garnes-elevene har superkorte dager! meen, så har de 90minutters timer da, i stedet for 45. deet tror jeg ikke jeg hadde giddet. eller jeg kunne ha gått kokkelinjen, reiselivslinjen eeeller noe design-greier. tror kanskje det hadde vært gøyere, fordi jeg da hadde "prøvd noe nytt" på en måte. men da hadde jeg vel kanskje ikke fått studiekompetanse, jeg vet ikke.
det jeg egentlig angrer mest på, har jeg merket i det siste, er at jeg ikke dro på utveksling. til enten england, frankrike eller italia. deet hadde vært herlig, det! men jeg vet ikke om jeg hadde dratt til england... i så fall tror jeg at jeg hadde bare fått hjelp til å ordne skole, også bodd hos min onkel, for jeg hadde ikke giddet å bruke en million kroner på å bo hos en familie i england når jeg allerede har en, haha. meen, frankrike hadde vært fantastisk. eller egentlig italia mest, men da måtte jeg ha tatt noen språkkurs først. jeg skal jo det anyway, men liksom... fransken har jeg allerede litt inne hvertfall. men de har syyyk skole i frankrike da. vanskelig, strengt ooog skole om lørdagen. men uansett hvor mange ulemper og bakdeler det er med alle landene, så kommer jeg nok ikke til å slutte å angre. skulle virkelig ønske jeg ikke var såå happy for den gode klassen, for det var mest det som hindret meg egentlig. jeg ville ikke forlate klassen når jeg endelig hadde kommet i en så herlig klasse. og nå angrer jeg. klassen er like fin den, halloo! men jeg angrer likevel. meen, gjort er gjort, og med mindre jeg finner en tidsmaskin eller noe, kan jeg ikke forandre på det. såå...


btw, så akkurat Liverpool - Arsenal. den er akkurat ferdig, og endte 4-4. gøy med sånne kamper det skjer så mye, men skulle ønske Liverpool vant... men det er ikke så big deal, er ikke så glad i de at det gjør noe.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du må ikke bytte linje :(

Jeg tror alt vil bli litt bedre i 3.klasse, mer frihet.

Ikke gå på danselinjen! det er bare jennter og en gutt der! :p og du vil bli savnet :( :( :(

camilla sa...

du er søøøt! men jeg gidd ikke skifte nå uansett, da må jeg gå et ekstra år, og deet gidd jeg ikke :b haha.
haha, jaa, jeg vet! den ene gutten som er der er grei da :b og det er iaffall noooen greie ellers også. men jeg blir nok ut videregående ;D jeeii.

-ststs

Silje sa...

vet du ka eg og synest var gøy? at Manchester United KNUSTE spurs, og kom med 5 PERLER på 22 minutter =) eg tipper forventningene dine var stooore te pause? =) <3

camilla sa...

hold kjeeft , kjerring .

Silje sa...

Aaaw, du e no søt e du. Ka forventet du då? xD
eg vet du e glad i meg, lille venn =)

camilla sa...

jeg gidder ikke diskutere dette med deg , siljus . diskuter det med noen som bryyr seg . ;(

Silje sa...

du bryr deg, men du er bare litt gretten fordi dåkkar tapte=)

camilla sa...

pft .

Grethe sa...

Uffa, det er kjipt og angre.. Jeg angrer litt selv jeg.. Eller jeg vet ikke hva jeg gjør.. Noenganger angrer jeg, andre ganger ikke for at jeg ikke begynte på dans istede.. Så hva jeg gjør neste år vet ikke jeg..:P
Men uansett du er snart ferdig med det verste året, du kommer sikkert bare til å kose deg i 3:) POSITIVE TANKER:)!!