tirsdag 7. april 2009

det er et tiltak å legge seg

jeg er supertrøtt og føler veldig for å legge meg, spesielt med tanke på at alle jeg pratet med på msn har gått fra meg. problemet er bare 2-3 ting;
1. - før jeg legger meg, må jeg henge opp klærne jeg vasket for mamma i kveld.
2. - jeg må rydde vekk "bord" og stoler og alt styr etter malene og lise var her (ellers får jeg ikke plass til sengen min)
3. - jeg må ta av sofatrekket, slå ut sengen min oog ikke minst; inn på rommet til martin og hente puten og dynen min som jeg kastet inn der siden han ikke er hjemme uansett. og der er det vinduer hvor gardinene ikke er trukket for, altså er det kjempeskummelt! åå, hvorfor måtte jeg være så dum og kaste det inn der?!

3 kommentarer:

Silje sa...

ja, camilla.. KORFOR?? :O ;D

camilla sa...

jeg spurte deg , du sku svare.. do-oh ! :P

Anonym sa...

hehe. Nå som jeg sitter i sengen min og later meg og gidder så vidt å gjøre noe, virker det to-do tingene dine strevsomt :P hahah