fredag 17. april 2009

din dumme, dumme ku!

hva jeg mente med at jeg er så dum og lite smart, etc.:
ehm, jeg husker ikke. øøh.. joda! ehm.. jo! fordi jeg alltid gjør alle mulige andre ting enn jeg burde . som igår, skulle jeg lese til historieprøven. så jeg leste gjennom det ene kapittelet (hadde tre), også gikk jeg opp litt, kom ned og slo på pc'en litt... og det var det gjort. og selvom jeg sa mange ganger til meg selv "camilla, nå er du dum, nå bør du lese til prøve, og hvis ikke du skal det kan du legge deg", så fortsatte jeg å være dum og tulle rundt på dataen. tingen er at jeg ikke gadd lese. også tenkte jeg "jammen jeg skulle jo roe ned med lekser, og drite i historie siden det ikke er avsluttende, så jeg treng egentlig ikke lese". men jeg føler liksom jeg må lese gjennom en gang før prøven, enten jeg har tenkt å gjøre det bra eller ikke. klarer liksom ikke la være, enda så kjedelig det er, da føler jeg meg så.. vet ikke helt... litt råtten på en måte. men jeg skjønner ikke meg selv helt. nå skulle jeg ikke konsentrere meg om historie, kun lese gjennom en gang før prøven. men hallooo, jeg leser normalt sett bare en gang uansett om det er noe jeg vil gjøre bra! så da slapper jeg jo ikke mer av med faget likevel, da. herligheeet, jeg er så sær til tider. men nå er jeg dum nok en gang og sitter og skriver et teit blogginnlegg nesten halv 1 på kvelden/natten, og burde sovet. såå... buona notte!

Ingen kommentarer: