lørdag 11. april 2009

harry potter - direkte fra fyllingsdalen

jeg hadde en drøm i natt. den var både rar, spesiell, syk men også ganske fantastisk. til tross for at jeg ikke fikk alt som jeg ville. huhu.

jeg drømte at vi var på skolen. vi hadde hatt øving i dansesalen, men av en eller annen grunn var det ikke klassen eller noe som hadde øving, det var musikkteateret. men, sånn er nå engang drømmer. i hvert fall, så var vi vel ferdig eller noe, så hadde alle gått omtrent, utenom meg og to til (jeg husker ikke hvem) som satt i kroken bak med mattene, for de som kjenner til dansesalen. stativet med mattene (jeg husker ikke om de er på et stativ, eller noe som henger på veggen, men i drømmen var de i hvert fall på et stativ) stod litt ut fra veggen, motsatt vei av det den vanligvis gjør, så vi satt sånn halvveis bak den. plutselig kom en eller annen dude forbi, som jeg ikke husker hvem, men rett etterpå kom Hagrid/Gygrid forbi og bort mot enden av dansesalen. det neste jeg husker er at kjempemange fra Harry Potter-staben var der, blant annet Rupert Grint, Daniel Radcliffe, kamerateam og regissør, fordi de skulle spille inn den nye HP-filmen på skolen vår, eller i hvert fall deler av den. vi satt der litt og visste ikke om vi burde sitte eller gå; vi visste jo at vi ikke egenlig ville fått lov å være der av de, men vi tenkte at kanskje de ikke så oss, eller at vi muligens kunne få lov likevel siden vi gikk på dramalinjen (da var plutselig de jeg var med dramafolk og ikke musikkteaterfolk). det gikk dessverre dårlig når vi begynte å bevege på oss, for da såg Rupert Grint oss, og han såg søren ikke blid ut. håpet mitt ble svekket, og jeg mimet til ham (hvorfor jeg mimet og ikke snakket vet jeg ikke) "do we have to go out?" og han svarte bare overlegent "yeah!" tilbake, så vi reiste oss og gikk. når jeg gikk ut døren snudde jeg meg for å lukke den, og da stod han og Daniel Radcliffe der og lo som om de snakket om "hva fader tror de at de er, tror de kan komme her og se på oss?!" liksom.. not fun. så når jeg snudde meg tilbake var de jag var med gått. jeg kunne ikke huske hvor vi hadde vært før vi var i dansesalen, så jeg visste ikke hvor jeg hadde tingene mine. i tillegg var da dansesalen der som gamle teatersalen egentlig er, altså rett ved siden av klasserommet vårt. jeg gikk ut og bort til nye teatersalen og sjekket litt rundt der, men fant verken folk eller ting, også gikk jeg tilbake og inn i klasserommet. det var stappfullt med folk, blant annet mange statister og små biroller fra Harry Potter. også var det noen som serverte boller, så de ikke skulle bli sulten mens de ventet på at de skulle filmes. jeg gikk inn og satte meg på plassen min, snakket endel med noen få, også av en eller annen grunn var plutselig pappa der. også snakket han med Hagrid. jeg aner ikke hvorfor, og mer kan jeg ikke huske... men herre, for en drøm!

jeg har lurt på i hele dag hvordan jeg har fått til å drømme dette... så kom jeg på nå nettopp at jeg leste jo et intervju med Daniel og Rupert igår i VG eller Dagbladet, fra de var på settet til den nye filmen og sånn. så det var nok derfor. men herre, så gøy det ville vært å spille i en Harry Potter film! hoho. faktisk, så sendte jeg inn en søknad engang. for lenge siden, før videregående engang. dvs, tror det var sommeren før. for jeg fant en side på nettet med adresse til hvor du kunne søke hvis du ville være statist i Harry Potter. men jeg fikk aldri noe svar da, så klart, så det der får vel bare forbli en drøm. hoho.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha, drømmer er morsomme. Jeg hadde nettopp en drøm at en bekjent var plutselig blitt lesbisk og sendte meg kjærlighetsbrev, haha :p

Christina sa...

HAHAHAHAHAHA!!!!! Syke lille jente!

camilla sa...

haha, lovely Kat :b huhu , kanskje du er sanndrømt? hadde vært litt tidi :b

Yassi sa...

ÅÅÅÅÅÅÅ FOR EN HERLIG DRØM!!!!