mandag 13. april 2009

dill og dall

nå har jeg lagt en haug med mobilbilder innpå dataen, derfor har jeg fått en så snexy header, som btw er litt for stor. damn, jeg er kul med solbriller azz.. hah.
anyway, så driter jeg i lekser, siden fransken min og Ena sin ikke treng være ferdig før til tirsdag siden jeg skal til legen på torsdag (hoho). mobilbildeoverføringen var litt mer innviklet enn planlagt, men egentlig skulle jeg lese Drageløperen frem til middag som er halv 6 (om 3 min), så spise, og så evt. se kamp kl 6. jeg vet ikke om jeg gidder, fordi det er så fint vær. så kommer grethe hjem kl 8, og da skal jeg være med henne. hurray! så nå går jeg og leser litt og håper på at jeg får lest i hvert fall litt før middag. så kan dere få se på noen av mine vakre mobilbilder;


fine skoene jeg kjøpte i England.

og fine kjolen. hihi

jeg ryddet hin dagen, og fant igjen min miniatyrboksamling om Peter Rabbit

min sovende, søte kusine.

se, hun spiser - ikke...


fine hestene til naboen til bestemor.

jeg gjorde matte i ferien, jeg, tenk!

bare fordi jeg er så innmari kul med solbriller! hoho.

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha, headeren din x)

Fin kjole, sko og PETER RABBIT <3 :D Beatrix Potter er så flink ^^ Har du sett Miss Potter? :D

camilla sa...

jeg veet <3 jeg har de søteste , små bøkene :) hihi. nei, har ikke sett den, men har lenge hatt lyst til det! har du, er den bra?

Anonym sa...

ja!!! :D har den på dvd ;) Den er fin, litt trist, men veldig fin ^^ åååå den har så skjønne scener med kjærlighet og små Peter Rabbit's og venner som hun ser for seg, hehe.

camilla sa...

aww ,så herlig ! jeg vil låne :) kan jeg det ? :D

Anonym sa...

ofc! ;)