mandag 13. april 2009

lekser i solen

ææ, det er så fint vær ute! kan nesten ikke tro det. mamma satt ute bittelitt iste, og fikk skille! men det er mamma da, hun blir jo neger etter en halvtime... uansett, nå sitter jeg og gjør lekser, faktisk. skulle gjøre fransk, men nå gjør jeg litt norsk i stedet. tar fransken etterpå. men jeg sitter ute, da. har lagt et nåndkle over pc'en sånn at den ikke får så mye sol på seg. jeg vet ikke, jeg, om det hjelper eller ikke. ikke vet jeg hvor farlig det er å ha pc'en i solen heller, men jeg merker nå det, om den eksploderer eller ikke.
det er skikkelig fint å se ut fra terrassen vår, egentlig. eller altanen, kall det hva du vil. sitter og ser ut mot Espeland. der brenner de bål, faktisk. skjønner ikke at de orker det i denne varmen, men greit nok. også ser jeg opp mot det andre tunet og sånn, da, men der er det så dødt som det kan bli. hoho! tror ikke engang Malene og de har altandøren åpen.. jaja. æsj, det som ødelegger er de stygge byggene. jeg hater Asko og Toro. de bare ødelegger den ellers ganske fine utsikten. ikke skjønner jeg hva vi skal med de heller, tror vi hadde klart oss ganske fint uten de! eller kanskje ikke, men. whatever! jegliker ikke helt Janus heller, men den er ganske liten da, og litt lenger borte, så den skal jeg heller akseptere. vi burde egentlig hatt altanen litt en annen vinkel da, så vi såg ut mot Ytre Arna / Garnes / Osterøy i stedet for Espeland, for der er det mye finere utsikt, med sjøen og alt sånn. menmen! dette innlegget ble i grunn ganske meningsløst, så jeg tror jeg vender tilbake til lekser... æsj bæsj sukkerert.

Ingen kommentarer: