mandag 27. april 2009

gå på skolen for å være der i bare to timer.

på en måte; it's a lot of waste of time. på den annen side er det utrolig herlig!

vi hadde heldagsprøve idag. i norsk. begynte kl 09.00, kunne sitte til kl. 14.00. ca kl. 11.10 forlot jeg åstedet, og vandret gladelig hjemover.
aah, sånne dager er så herlige! når det uansett ikke er så vanskelig, og heller ikke viktig (det er norsk, liksom, det er ikke avsluttende), så er det bare til å gjøre noe vrøvl. så nå sitter jeg her, da, og har vært hjemme i en og en halv time, og skulle egentlig ikke vært ferdig før om 20 minutt. love it!

anywayz, Anniken sin blogg inspirerer meg. hver eneste gang jeg går innpå den, får jeg lyst å reise på utveksling. med en gang jeg trykker på linken, liksom. tror det ligger en slags forhekselse over bloggen hennes eller noe. også leser jeg den sånn ca hver dag, for hun er så flink, hun, at hun oppdaterer hver eneste dag omtrent. gjerne flere ganger til dagen også. aaah, jeg vil reiseeeee.

Ingen kommentarer: